Κυριακή 5 Σεπτεμβρίου 2010

Γιατί ανέβαλε φέτος τον γάμο της η Κατερίνα Καραβάτου


Ολες οι ανταγωνίστριες της...των μεσημεριανών εκπομπών φόρεσαν "βέρα στο δεξί"...Σύντομα όμως θα την φορέσει και η Κατερίνα Καραβάτου.  Παρ' ολίγο να γινόταν αυτό, μέσα στο καλοκαίρι. Τι συνέβη όμως και αναβλήθηκε ο γάμος της με τον Κρατερό Κατσούλη; Πότε θα γίνει τελικά; H τηλεπαρουσιάστρια αποκαλύπτει σε συνέντευξη της στο "Παρόν", πως ο γάμος της είχε αρχικά προγραμματιστεί γι αυτό το καλοκαίρι. "Θα γίνει κι αυτό σύντομα. Θέλαμε να γινόταν ο γάμος αυτό το καλοκαίρι αλλά λόγω του προβλήματος υγείας που πέρασα με την υπερκόπωση και τους πονοκεφάλους δεν μπορούσα να αντεπεξέλθω σε προετοιμασίες  γάμου". "'Οπως χαρακτηριστικά αναφέρει ήθελε ήρεμες διακοπές. "Πήγαμε στα Κουφονήσια. Δεν αρέσει ούτε σε μένα ούτε στον Κρατερό διακοπές στυλ Μυκόνου. Εκεί τα έχουμε βρει". Η Κατερίνα Καραβάτου μιλάει με τρυφερότητα για τον αγαπημένο της. "Σε αυτήν την περιπέτεια που πέρασα διαπίστωσα πως έχω δίπλα μου έναν άγγελο, ότι είμαι πολύ τυχερή-ο Κρατερός είναι το στήριγμα μου- κι ότι πρέπει να αλλάξω τρόπο ζωής. Να κοιτάω και την υγεία μου". Η τηλεπαρουσιάστρια εξομολογείται πως θέλουν να επισημοποιήσουν την σχέση τους όσο πιο γρήγορα γίνεται. "'Ισως το Πάσχα, γιατί ο Κρατερός το χειμώνα θα έχει διπλές παραστάσεις, καπάκι εμφάνιση σε μουσική σκηνή και δεν θα χαρούμε τις προετοιμασίες του γάμου"


Διαβάστε περισσότερα http://tvnea.blogspot.com/#ixzz0yez8c1fb

Δεν υπάρχουν σχόλια:

Δημοσίευση σχολίου